Шланги на зернодробилку

Шланг на зернодробилку AIRTECH PU
Шланг AIRTECH PU
Товар в наявності
Цена: от 86 грн
Спеціальні ціни для оптових клієнтів
Армування: ПВХ спираль
Матеріал: ПУ
Шланг на зернодробилку ALIFLEX
Шланг ALIFLEX
Товар в наявності
Цена: от 101 грн
Спеціальні ціни для оптових клієнтів
Армування: ПВХ спираль
Матеріал: ПВХ
Шланг на зернодробилку UNITECH
Шланг UNITECH
Товар в наявності
Цена: от 48 грн
Спеціальні ціни для оптових клієнтів
Армування: ПВХ спираль
Матеріал: ПВХ
Шланг на зернодробилку URANO PU
Шланг URANO PU
Товар в наявності
Цена: от 477 грн
Спеціальні ціни для оптових клієнтів
Армування: ПВХ спираль
Матеріал: ПВХ, ПУ
Шланг на зернодробилку PU 10 C ECO
Шланг PU 10 C ECO
Товар в наявності
Цена: от 419 грн
Спеціальні ціни для оптових клієнтів
Армування: Металлическая спираль
Матеріал: ПУ
Шланг на зернодробилку PU 14 C ECO
Шланг PU 14 C ECO
Товар в наявності
Цена: от 414 грн
Спеціальні ціни для оптових клієнтів
Армування: Металлическая спираль
Матеріал: ПУ
Шланг на зернодробилку FoodTech PU
Шланг FoodTech PU
Товар в наявності
Цена: от 270 грн
Спеціальні ціни для оптових клієнтів
Армування: ПВХ спираль
Матеріал: ПУ

Універсальні шланги на зернодробарку в Києві

Сучасне тваринництво грунтується на кормах, створених з натуральної сировини, в тому числі і злакових культур. Такі корми подаються спеціальними механізмами. Але для їх подачі потрібні особливо міцні, зносостійкі шланги або рукава, які здатні витримувати абразивну дію твердих частинок. У нас ви можете купити шланг для абразивів на зернодробарку, призначений для всмоктування або подачі сировини. За допомогою нашого онлайн-маркету ви можете це зробити в Дніпропетровську і будь-якому іншому місті, не виходячи з дому. Все гумовотехнічні вироби даного типу посилюються армуючої ниткою зі сталі або полімеру.

У нашому інтернет-магазині є спеціальні пошукові фільтри, за допомогою яких не складе труднощів вибрати рукав на зернодробарку за доступною ціною. Також ви можете замовити у нас оптову партію таких ГТВ. Для цього достатньо зв'язатися з нашими менеджерами за телефонами та електронною поштою, зазначених на сайті магазина. Консультанти оперативно дізнаються про наявність шлангів на складі і розрахують точні терміни збирання оптової партії і її доставки за вказаною вами адресою. Вони допоможуть вам з оплатою товару, повідомлять будь-які ваші подробиці про нього.

Тваринництво і сільське господарство тісно пов'язані один з одним. І те, і інше безпосередньо пов'язано з продуктами РОСЛИННИЦТВА. У той же час при вирощуванні тварин сільськогосподарські культури використовуються виключно в якості кормової бази. Часто можна знайти застосування зерну. Щоб зробити це, вам потрібно забити дробарки зерна з використанням шлангів ПВХ.
Молоткова дробарка для зерна, для чого вона використовується
Кормова база найбільш важлива для організації повноцінного харчування тварин. У ньому повинні міститися всі необхідні мікроелементи і вітаміни для повноцінного розвитку поголів'я. В цьому випадку харчування повинно здійснюватися таким чином, щоб тварина швидко засвоювало їжу і отримувало повний набір компонентів.

Саме по собі зерно має щільну оболонку з клітковини, яку важко перетравлювати шлунковому соку. Щоб її знищити, потрібна молоткова дробарка зерна.

Шланг для зернодробилки може обробляти такі культури, як пшениця, ячмінь, овес, кукурудза, соєві боби та багато іншого. Завдяки можливості внесення такого розмаїття в корм, тварини отримують більше поживних речовин, а також дотримання балансу мікроелементів.

В процесі експлуатації цього обладнання можна отримати ряд позитивних властивостей:

  • можливість виробляти корми безпосередньо на фермах;
  • при подрібненні можна годувати тварин будь-якого розміру;
  • використання зерна для птахофабрик;
  • найвищий рівень засвоєння продукту;
  • автоматизація процесу приготування кормів.

Всі ці фактори відіграють ключову роль у секторі тваринництва та виробництві кормових ресурсів. У поєднанні з цим пристроєм може бути використано обладнання для виробництва гранульованих кормів.

Як працює машина

Молоткова дробарка шланг для зерна в Одесі та інших містах України користується популярністю завдяки своєму простому принципу роботи і підвищенню якості поживних сумішей. Цей пристрій має свій власний принцип роботи, який однаковий для всіх моделей.

  1. Вантаження. Цільне зерно завантажується в спеціальний приймач в певній кількості.
  2. Прохід. З завантажувального контейнера він проходить далі вздовж пристрою і надходить в камеру для виробничих робіт.
  3. Розставатися. Ця камера являє собою барабан, в якому розташовані обертові молотки. Вони вдаряють по зерну, тим самим розщеплюючи його на складові. Ця дія досягається за рахунок високої швидкості.
  4. Вихід. Після обробки продукт вивантажується в контейнер або на конвеєрну стрічку для упаковки в шланг для зерна.

Всі ці етапи забезпечують створення корму необхідної якості, який буде повністю перероблений тваринами. Якщо вас цікавить молоткова дробарка для зерна, ціна на цей товар може варіюватися в залежності від моделі, тому перевірте її в каталозі нашої продукції інтернет-магазину "Піраміда". Додатково ми пропонуємо придбати гранулятори комбікорму, ціна на які також присутня поруч з позицією. При необхідності ви можете організувати доставку замовлення в будь-яке місто країни за допомогою кур'єрської служби.

У цьому випуску ми продовжимо нашу серію статей про конструктивні особливості комбікормового заводу. Стаття буде присвячена прийому інгредієнтів і пропозицій по прийому системного обладнання. Інгредієнти можуть бути отримані кількома способами, включаючи сипучі, в мішках, тоталізаторах і рідинах. Неліквідні інгредієнти вивантажуються за допомогою систем самоскидів, вивантаження мішків і тоталізаторів на склад, в той час як рідини надходять насипними партіями або невеликими партіями.

У попередніх статтях ми розглянули різні виробничі потужності в залежності від щотижневих потреб від початкового запуску до максимальної потужності ЗЕРНОВИХ шлангів. Середні погодинні виробничі потреби спочатку становили 50 тонн на годину (т/год) при 40-годинному робочому тижні, потім 60 т/год при 50-годинному робочому тижні і, нарешті, 57 т/год при 96-годинному робочому тижні. Ми будемо використовувати ці можливості для всіх статей цієї серії, присвячених проектуванню Млинів.

Норми прийому повинні бути рівні або перевищувати норми вироблення. Неможливо отримувати постійно через прибуття інгредієнтів, своєчасного прибуття вантажівок або поїздів і часу розвантаження, необхідного для інгредієнтів. Моя рекомендація полягає в тому, щоб пропускна здатність була в два рази більше виробничої потужності. При виробничій потужності 60 тонн на годину пропускна здатність прийому становила б 120 тонн на годину, якби прийом проводився стільки ж годин, скільки і виробництво. Якщо час прийому менше часу виробництва, необхідно буде збільшити пропускну здатність, щоб забезпечити наявність необхідних інгредієнтів для задоволення виробничих потреб шлангів для зерна.

Схеми доріг

Дороги для прийому і відвантаження сипучих вантажів зазвичай формуються у вигляді складеного подвійного кола, який дозволяє вантажівкам з'їжджати з головної дороги і об'їжджати область між колами для відбору проб і зважування, а потім переходити на іншу сторону другого кола, щоб дістатися до відвальної ями. Перед зважуванням всі вхідні вантажі повинні бути відібрані для перевірки вантажу на вологість, щільність продукту, наявність сторонніх матеріалів і будь-яких інших тестів, щоб визначити, чи відповідає продукт специфікаціям при покупці, і прийняти рішення про те, чи приймати відправку.

Якщо відвантаження прийнято, пробні тести допомагають визначити, де продукт повинен зберігатися на підприємстві. Відбір проб проводиться шляхом зондування навантаження. Це можна зробити вручну, або можна використовувати станцію відбору проб з харчуванням і управляти нею віддалено з вагового цеху. Як тільки вантажівка для сипучих вантажів вивантажений, він робить коло по верхньому колу назад до ваг для зважування порожнього вантажу, а потім по нижньому колу і повертається на головну дорогу. Це подвійне коло виглядає як цифра 8.

Дороги для вантажівок, які доставляють або відправляють інгредієнти на піддонах або в мішках, повинні мати можливість під'їжджати до складських приміщень за допомогою доків для вантажних автомобілів біля приймальних / навантажувальних дверей. Доступ до складу повинен забезпечувати достатню площу повороту, щоб повернути вантажівку і засунути його в отвір (и) двері дока, не блокуючи рух на майданчику. На території повинна бути передбачена парковка для співробітників, яка не заважала б руху транспорту. Всі дороги та під'їзні шляхи повинні бути спроектовані таким чином, щоб не потрібно було перетинати залізничні колії на місці, щоб отримати доступ до будь-якої вантажівки або іншого руху на ділянці з шлангами.

Прийом / вивантаження вантажного автомобіля для сипучих вантажів

Вивантаження з приймального бункера контролюється воротами або конвеєрами. Вентилі добре працюють з легко текучими зернами і продуктами, але створюють проблеми при підтримці постійної швидкості потоку з продуктами харчування і повільно текучими продуктами. Шнекові конвеєри використовуються під воротами в багатьох конструкціях для спорожнення відвальних ям. Правильна конструкція вимагає, щоб гвинти були вбудовані у вигляді шнекових живильників під затвором (воротами). Коли для вивантаження ям використовуються волоконні конвеєри, використовуються стандартні байпасні входи. Знову ж таки, обхідні впускні отвори добре підходять для зерна і легко текучих продуктів, але часто перекриваються при переміщенні повільних інгредієнтів.

Конвеєри транспортують продукт за обсягом. Щільність продуктів є ключовим фактором при харчуванні конвеєрів і ковшових елеваторів для переміщення продуктів. Більшість приймальних систем спроектовані і оснащені для транспортування продуктів щільністю від 40 до 50 фунтів на кубічний фут. Якщо необхідно перевозити більш важкий продукт, обсяг (швидкість) переміщення повинен бути зменшений, щоб не перевантажувати обладнання для транспортування. Хороше рішення для вивантаження продуктів всіх типів і щільності з вигрібних ям і регулювання витрати показано на малюнку 1 (вище) самоочисний конвеєр з регульованою швидкістю. Така конструкція забезпечує подачу потоку з приймальної ями і зміна продуктивності за рахунок використання поворотних лопатей над розділової пластиною і використання приводу з регульованою швидкістю на конвеєрі.

Пневматичний приймальний

Іноді другорядні інгредієнти, такі як сіль, фосфат кальцію, карбонат кальцію та інші мінерали, можуть бути отримані оптом. Вони поставляються у вантажівках з пневматичними насосними системами, які можуть транспортувати (видувати) ці інгредієнти безпосередньо у верхні Бункери по повітрю.

Труби кріпляться зовні будівлі на рівні землі, а потім направляються вгору по бічній стороні млина і безпосередньо в спеціальний бункер для цього продукту. Верхній бункер повинен бути герметичним, але мати самоочисний фільтр, встановлений на даху бункера для очищення і випуску повітря з пневматичної системи в атмосферу. На кінці труби на рівні землі є фітинг, до якого вантажівка може приєднуватися за допомогою шланга. Альтернативою на даху є випуск труби безпосередньо в рукавний фільтр, з якого мінерал надходить в бункер для продукту.

Отримання сумки / тоталізатора

Сумки та сумки зазвичай приймаються на піддонах. Упаковані інгредієнти зазвичай знаходяться в 50-фунтових мішках по 40 мішків на піддоні. Це означає, що на піддонах зазвичай знаходиться 2000 фунтів продукту. Мікро-інгредієнти можуть оброблятися таким чином, щоб скоротити трудовитрати при обробці. Альтернативою є використання однієї полотняної сумки, що вміщує 2000 фунтів. Мікро-інгредієнти зазвичай отримують і обробляють таким чином. Невеликі ємності для рідин, які поміщаються на піддонах, можуть використовуватися для рідких продуктів з низьким споживанням, які використовуються в дуже невеликих кількостях. Палетовані продукти вивантажуються за допомогою вилочних навантажувачів шлангів для зерна. Піддони в повній вантажівці розміщуються в два ряди пліч-о-пліч по довжині вантажного відсіку. Коли вантажівка розвантажена, піддони слід розмістити в місці поруч з системою мікрокомпонентів або в місці використання, щоб до них можна було легко отримати доступ. Піддони повинні розташовуватися рядами, доступ до яких можливий з будь-якого кінця, і використовуватися по черзі "перший вхід-перший вихід", щоб в першу чергу використовувався найстаріший продукт.

Прийом рейок

Якщо підприємство отримує продукт насипом залізницею, необхідна система для розвантаження вагонів і зважування продукту.

Перед розвантаженням вагонів їх слід відібрати і протестувати, щоб переконатися, що продукт відповідає очікуваним технічним характеристикам. Вага продукту в окремих вагонах може бути визначена за допомогою залізничних ваг довжини вагона або вбудованих ваг для сипучих вантажів в приймальній системі.

При використанні рейкових ваг відповідної довжини окремий вагон може бути встановлений на вагах, зважений повністю, розвантажений і зважений порожнім, не переміщаючи і не від'єднуючи вагон. Палуба ваг має решітку в центрі, яка подає шнеки подачі з обох кінців і вивантажує на поперечний конвеєр, який транспортує продукт з ваг на наступний етап в приймальній системі.

Будівля для прийому вантажівок

Найкраще, щоб приймальні ями для сипучих матеріалів були закриті будівлею. Будівля може бути розміром всього 20 х 20 футів. Будівля такого розміру може використовуватися для закриття дверей з одного кінця при розвантаженні вантажівок з перекидною платформою.

Якщо потрібна повна огорожа з закритими дверима з обох кінців, довжина будівлі повинна становити від 75 до 80 футів. Транспортний потік повинен бути таким, щоб напівпричіп мав принаймні одну пряму довжину перед входом в будівлю або виходом з нього.

Двері вантажівки, що ведуть до будівлі і з нього, повинні бути не менше 12 футів в ширину і 14 футів у висоту. Якщо використовуються самоскидні самоскиди, вихідні двері повинні бути висотою не менше 24 футів, щоб уникнути зіткнення з будівлею, якщо вантажівка виїжджає з піднятим кузовом.

Автомобільні ваги

У більшості установок використовуються автомобільні ваги без ям. Палуба може бути шириною 12 футів і довжиною від 60 до 80 футів. Ця шкала має висоту всього від 15 до 20 дюймів і підтримується вантажними осередками на відстані від 10 до 12 футів з боків. Цей тип ваг може бути оснащений поздовжньою решіткою з системою транспортування під нею, де вантажівки з бункерним дном можуть розвантажуватися без переміщення вантажівки. Ця програма погано працює з самоскидами.

Ми розглянули приймальні системи по необхідної потужності і типам приймального обладнання, яке може бути використано. У наступній статті ми розглянемо системи контролю пилу на млині. Моя наступна стаття буде присвячена індивідуальній підготовці продукту перед складанням і виробництвом продукту.

Шланги на зернодробилку Ціна в Україні

Шланги на зернодробилкуЦіна
Шланги на зернодробилку AIRTECH PU
Ціна
Шланги на зернодробилку ALIFLEX
Ціна
Шланги на зернодробилку UNITECH
Ціна
Шланги на зернодробилку URANO PU
Ціна
Шланги на зернодробилку PU 10 C ECO
Ціна
Шланги на зернодробилку PU 14 C ECO
Ціна
Шланги на зернодробилку FoodTech PU
Ціна